FANDOM

Emea glc img char gabe 011

Gabriel "Gabe" Duncan ( Bradley Steven Perry ) jest środkowym z rodzeństwa Duncan, jako młodszy brat Teddy i PJ'a, a starszy brat Charlie i Toby'ego. Urodził się 1 listopada. Często niechętnie pomaga w opiece nad swoją młodszą siostrą i stopniowo zaczyna wykazywać więcej zamiłowania do niej. Gabe jest bardzo bystry jak na swój wiek i często sprawia duże kłopoty. Jest również dowcipny, sarkastyczny i leniwy, ale może również być posłusznym i grzecznym dzieckiem, co nie do końca mu wychodzi. Gabe, podobnie jak PJ, zawsze szuka szybkiego zarobku, z tym, że w odróżnieniu od brata, często dopina swego. Jest jedynym Duncanem brunetem (prócz Toby'ego), w przeciwieństwie do reszty jego rodziny, którzy mają blond włosy. Nastolatek często żartuje z nadwagi i łysienia swojego taty, gotowania mamy, czy z nienajmądrzejszego brata (PJ). Lubi też stroić żarty pani Dabney (sąsiadki), która go szczerze nie nawidzi i uważa za najgorsze stworzenie na świecie. Gdy istnieje szczególna okazja, chce przejść ceremonię i dostać się do ciasta, jak w pierwsze urodziny Charlie. W "Special Delivery", powiedział, że chce młodszego brata, ponieważ nabijanie się ze starszego brata już go znudziło. Imię dla swojego młodszego brata wybrał Gabe. W kilku odcinkach Gabe przyprowadza do domu dziewczyny, które po 2 godzinach go rzucają. W najnowszych odcinkach Gabe zostaje chłopakiem wnuczki pani Dabnej, co go przeraża. Gabe polubił swojego brata Toby'ego.