FANDOM

Emea glc img char bob 0111

Bob William Duncan ( grany przez Eric Allan Kramer ) jest ojcem piątki dzieci : PJ, Teddy, Gabe, Charlie, Toby oraz mężem Amy Duncan. Jest szefem w firmie "Bob i robak znika". Bob jest trenerem drużyny koszykarskiej Gabe, ale został tymczasowo zastąpiony przez jego żonę. Jego marzeniem w dzieciństwie było być wrestler nazwie "Bobzilla", który ukazał się w reklamie jego firmy. Bob często zostaje wyśmiewany z powodu swojej nadwagi, łysiny przez jego młodszego syna, Gabe. Zawsze odpowiada ,,Tak" swojej żonie, ponieważ boi się jej. Po narodzinach Charlie Bob wraz z Amy są zmuszeni prosić dzieci o pomoc w opiece nad małą Charlie. Kiedy Amy wychodzi do pracy, Bob, znosząc Charlie po schodach upuszcza ją. W najnowszych odcinkach upusza na schodach Toby'ego. Bob jest dużym dzieckiem - często widać to w jego zachowaniu. Zwykle pozwala by Amy, jego żona, dbała o dyscyplinę w domu, chociaż sam też potrafi sie za to zabrać - nawet jeśli dzieci nie zawsze go słuchają Poza tym ma wielkie wzdęcia i wieczną zgagę. Dlatego często na twarzy jest zielono - sraczkowaty..